Secretul unei afaceri de succes în România este colaborarea cu o societate de consultanţă serioasă, care să vă uşureze activitatea şi să vă scape de stresul fluxului birocratic de acte juridice.
De aceea, societatea noastră de consultanţă vine cu o ofertă de colaborare, pentru următoarele categorii de servicii, dintre care cele mai importante sunt de:
consiliere, asistare şi reprezentare la Oficiul Registrului Comerţului
(desfăşurăm operaţiuni atât pentru firme din municipiul Bucureşti, cât şi pentru cele din judeţul Ilfov).
Începând cu anul 2010, societatea noastră de consultanţă a propus societăţilor comerciale existente şi întreprinzătorilor de afaceri din România, trei pachete de servicii divizate pe etapele vieţii unei entităţi cu personalitate juridică, astfel:
Începând cu anul 2010, societatea noastră de consultanţă a propus societăţilor comerciale existente şi întreprinzătorilor de afaceri din România, trei pachete de servicii divizate pe etapele vieţii unei entităţi cu personalitate juridică, astfel:
Pachetul „Primii Pași”
- înfiinţarea de societăţi comerciale (SRL, SA) şi comercianţi persoane fizice (PFA, ÎI şi Întreprindere Familială)
- înregistrarea firmei şi a emblemei
- întocmirea şi redactarea de acte constitutive
- găzduirea sediului social
- întocmirea şi redactarea de contracte de comodat (pentru sediul social)
- întocmirea şi redactarea de contracte de închiriere (pentru punctele de lucru)
- depunerea capitalului social la banca desemnată de client
- înregistrarea fiscală la Administraţia Finanţelor Publice competentă
- depunerea dosarului la Oficiul Registrului Conerţului
- achiziţionarea ştampilei/ştampilelor
- achiziţionarea registrelor obligatorii de la Administraţia Finanţelor Publice competentă, Registrul Unic de Control (RUC) şi Registrul de Evidenţă Fiscală (REF)
Pachetul „Managementul Afacerii”
- întocmirea şi redactarea de hotărâri AGA
- întocmirea şi redactarea de acte adiţionale şi de acte constitutive modificate
- cesiuni de acţiuni/părţi sociale şi, implicit, modificări privind numărul asociaţilor
- mutarea sediului social
- schimbarea administratorului (revocări, numiri)
- prelungirea mandatului administratorului
- deschideri/închideri de puncte de lucru
- prelungirea valabilităţii sediului social/punctului de lucru
- majorarea capitalui social cu numerar sau în natură
- modificarea/completarea obiectului de activitate
- schimbarea denumirii firmei
- fuziuni sau divizări de societăţi comerciale
- îndreptări de erori materiale
- declararea modificării datelor asociaţilor/administratorilor (pentru care Oficiul Registrului Comerţului trebuie înştiinţat)
- alte modificări ale actului constitutiv sau alte hotărâri ale AGA
Pachetul „Criza în Afaceri”
- suspendarea activităţii societăţii comerciale
- dizolvarea voluntară şi lichidarea societăţii comerciale
- întocmirea bilanţului de lichidare
- întocmirea şi redactarea procesului-verbal de lichidare
- întocmirea şi redactarea procesului-verbal de împărţire a patrimoniului (activele firmei)
- radierea societăţii comerciale din Registrul Comerţului
- procedura insolvenţei
consiliere, asistare şi reprezentare la fondarea de asociaţii şi fundaţii
(desfăşurăm operaţiuni atât pentru municipiul Bucureşti, cât şi pentru judeţul Ilfov)
Pentru toate operaţiunile de mai sus, firma noastră de consultanţă oferă consiliere GRATUITĂ (fie verbală, telefonică sau prin email), ca un prim pas înaintea întocmirii actelor necesare pentru oricare dintre pachetele de servicii descrise mai sus.
În prezent, firma noastră de consultanţă are în derulare următoarele oferte speciale (la tarife reduse):
Operaţiuni facultative:
crearea unui brand pentru afacerea dvs. (înregistrarea emblemei la Oficiul Registrului Comerţului, respectiv înregistrarea mărcii la O.S.I.M.)
obţinerea de certificate constatatoare de la Oficiul Registrului Comerţului (pentru diferite proceduri notariale sau pentru deschiderea de conturi bancare la diferite bănci, datorită înfiinţării de noi puncte de lucru)
obţinerea autorizaţiilor de funcţionare prin Oficiul Registrului Comerţului (PSI, protecţia muncii, mediu, sanitar-veterinar) pentru sedii sociale cu activitate şi pentru puncte de lucru
obţinerea acordului de funcţionare de la Primăria competentă
întocmirea unui plan de afaceri sau a unei documentaţii pentru solicitarea unui credit (de la o instituţie de credit)
prospectarea pieţei (pe o anumită ramură de activitate sau pe un anumit segment al pieţei - zone, concurenţi, taxe, nivelul chiriei pentru deschiderea unui punct de lucru etc.)